اکبری مهرآباد، مرتضی(1402). تاثیر مدیریت منابع انسانی سبز و حمایت سازمانی درک شده از محیط زیست بر عملکرد کارکنان در شرکت پارس خودرو،پنجمین کنفرانس ملی و دومین کنفرانس بین المللی الگوهای نوین مدیریت کسب و کار در شرایط ناپایدار،تهران.
انجم شعاع، مهدی(1401). بررسی مولفه های کلیدی تعهد سازمانی نیروی انسانی بر تحول و پیشبرد موفقیت آمیز مدیریت ارتباط با مشتری، پنجمین کنفرانس ملی و دومین کنفرانس بین المللی الگوهای نوین مدیریت کسب و کار در شرایط ناپایدار، تهران.
بهشتی، زرین(1399). بررسی نقش مولفه های رهبری تحول آفرین بر تعهد سازمانی(مورد مطالعه کارکنان ناجا در استان گیلان)، پنجمین کنفرانس ملی و دومین کنفرانس بین المللی الگوهای نوین مدیریت کسب و کار در شرایط ناپایدار، تهران.
بوری پور، کوثر،1402،بررسی رابطه هوش هیجانی و عزتنفس بابیانگیزگی تحصیلی در بین دانش آموزان دوره اول ابتدایی شهر رامهرمز، هشتمین کنگره بینالمللی تحقیقات بین رشتهای در علوم انسانی اسلامی، فقه، حقوق و روانشناسی، تهران.
پاکنژاد، ندا(1402). تاثیر توانمندسازی کارکنان، کار تیمی و آموزش کارکنان بر تعهد سازمانی کارکنان بخش آموزش عالی، دومین کنفرانس بین المللی اقتصاد و مدیریت کسب و کار "با گرایش توسعه دانش بنیان"، تهران.
شاه حسینی فارسی، منیژه(1402). بررسی مدیریت زنجیره تامین سبز بر بهبود عملکرد کارکنان فروش سازمانی با میانجیگری تبلیغات مجازی سبز،پنجمین کنفرانس ملی و دومین کنفرانس بین المللی الگوهای نوین مدیریت کسب و کار در شرایط ناپایدار، تهران.
شمسالدین نیکمنش و هاشمنیا، شهرام(1399). بررسی تأثیر عوامل رهبری سازمانی بر تمایل به سوت زنی (مورد مطالعه: کارکنان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج)، توسعۀ مدیریت منابع انسانی و پشتیبانی، 15(55)، 1-35.
صادقی اوانسر، سمیه(1398). بررسی رابطه بین اخلاق کاری یادگیری و جانشین پروری با استرس شغلی و تعهد سازمانی کارکنان، پنجمین کنفرانس ملی و دومین کنفرانس بین المللی الگوهای نوین مدیریت کسب و کار در شرایط ناپایدار، تهران.
صلواتی، ابراهیم(1402). بررسی نقش آموزش شبیه سازی شده بر ارتقای عملکرد کارکنان صنعت هواپیمایی کشور با میانجی گری متغیر فناوری اطلاعات، پنجمین کنفرانس ملی و دومین کنفرانس بین المللی الگوهای نوین مدیریت کسب و کار در شرایط ناپایدار،تهران.
صمدی، درناز(1399). بررسی اثر هوش هیجانی کارکنان و اعتماد مشتری بر کیفیت خدمات و وفاداری مشتریان پلتفرهای آنلاین، پنجمین کنفرانس ملی و دومین کنفرانس بین المللی الگوهای نوین مدیریت کسب و کار در شرایط ناپایدار، تهران.
ظاهری، حمیده و عزیزپور شوبی، علی اکبر(1402). بررسی تاثیر انگیزه کاری، سبک رهبری، صلاحیت کاری بر رضایت شغلی و عملکرد کارکنان شهرداری (موردمطالعه: شهرداری منطقه یک ساری)، پنجمین کنفرانس ملی و دومین کنفرانس بینالمللی الگوهای نوین مدیریت کسب و کار در شرایط ناپایدار،تهران.
عاقلی، میثم؛ کریمی، اوژن ورشیدی، حسن(1398). بررسی عوامل مؤثر بر خلق ارزش مشترک و تأثیر آن بر وفاداری گردشگران (مورد مطالعه: گردشگران خارجی شهر دامغان)، گردشگری و توسعه، 8(2)، 23-47.
غفرانی نیکنام، شقایق و سلطانی، شقایق(1400). رابطه سبک های دلبستگی و هوش هیجانی با توجه دیداری و شنیداری در کودکان دارای اختلال نقص توجه_ بیش فعالی،سومین کنفرانس بینالمللی و چهارمین کنفرانس ملی یافتههای نوین در مدیریت، روانشناسی و حسابداری، تهران.
غلامی، حسین(1402). نقش مولفه های بازاریابی درونی بر رقابت پذیری و تعهد سازمانی بانک های تخصصی، پنجمین کنفرانس ملی و دومین کنفرانس بین المللی الگوهای نوین مدیریت کسب و کار در شرایط ناپایدار، تهران.
فرهادی، فریبا و عسگری، ناصر(1402). ارزیابی و اولویت بندی شایستگی های رفتاری در عملکرد کارکنان دارای جهت گیری کارآفرینی در موسسه مدیریت پروژه آریانا،پنجمین کنفرانس ملی و دومین کنفرانس بینالمللی الگوهای نوین مدیریت کسب و کار در شرایط ناپایدار، تهران.
قاسمی شخص، آرمین؛ محدوش، مهدی؛ میری زمان آباد، سیدمحمد و مهدیزاده کشتیبان، علی(1388). رابطه هوش هیجانی با خلاقیت در دانش آموزان ابتدایی، سومین کنفرانس بین المللی و چهارمین کنفرانس ملی یافتههای نوین در مدیریت، روانشناسی و حسابداری، تهران.
نوری، علی و اسماعیلی، ندا(1401). رابطه بین صفات شخصیتی و هوش هیجانی با انعطاف پذیری شناختی دانش آموزان دختر مقطع متوسطه دوم شهرستان آمل، هشتمین کنگره بین المللی تحقیقات بین رشته ای در علوم انسانی اسلامی، فقه، حقوق و روانشناسی، تهران.
نیکرفتار، طیبه؛ حسینی، الهه؛ عاقلی، میثم و مسلمی کویری، مینا(1400). بررسی نقش تعدیلگر تعصب مذهبی در قصد رفتار اخلاقی مصرفکنندگان؛ مورد پژوهی: مصرفکنندگان مواد غذایی در شهر اصفهان، پژوهش در دین و سلامت، 6(3)، 18-30.
نیکمنش، شمسالدین؛ رضازاده، اکبر و عاقلی، میثم(1399). رابطۀ پیشبینی سازمانی بر عملکرد سازمانی با نقش میانجی دوسوتوانی و نقش تعدیلگر پویایی محیطی، مدیریت منابع در نیروی انتظامی، 8(4)، 219-254.
Andreas, D. (2022). EMPLOYEE PERFORMANCE: The Effect Of Motivation And Job Satisfaction. PRODUKTIF: Jurnal Kepegawaian dan Organisasi, 1(1), 28-35.
Gil-Moreno, J., & Rico-González, M. (2023). The Effects of Physical Education on Preschoolers’ Emotional Intelligence: A Systematic Review. Sustainability, 15(13), 10632.
Pratama, E. N., Suwarni, E., & Handayani, M. A. (2022). The effect of job satisfaction and organizational commitment on turnover intention with person organization fit as moderator variable. Aptisi Transactions on Management (ATM), 6(1), 74-82.
Rivaldo, Y., & Nabella, S. D. (2023). Employee Performance: Education, Training, Experience and Work Discipline. Calitatea, 24(193), 182-188.
Soriano Sánchez, J. G., & Jiménez Vázquez, D. (2023). Benefits of emotional intelligence in school adolescents: a systematic review. Revista de psicología y educación.
Sutrisno, S. (2022). Determinants of employee performance: Overview of aspects of communication, work stress and compensation. Budapest International Research and Critics Institute-Journal (BIRCI-Journal), 5(3), 19259-19270.
To, W. M., & Huang, G. (2022). Effects of equity, perceived organizational support and job satisfaction on organizational commitment in Macao's gaming industry. Management Decision, 60(9), 2433-2454.
Yandi, A., & Havidz, H. B. H. (2022). Employee performance model: Work engagement through job satisfaction and organizational commitment (A study of human resource management literature study). Dinasti International Journal of Management Science, 3(3), 547-565.